• İçişleri Bakanlığı
  • e-Devlet
  • Diğer Valilikler
  • TR
    • Türkçe
    • English
    • Deutsch
    • русский
    • العربية
    • فارسی
    • 中文

Valilikler

T.C. İstanbul Valiliği
T.C. İstanbul Valiliği
T.C. İstanbul Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • İSTANBUL
    Bir Bakışta İstanbul Tarihçe Coğrafi Konum İstanbul Haritası İklim Nüfus Ekonomi Eğitim Turizm Tarihi ve Turistik Mekanlar Kültür ve Sanat Etkinlikleri İstanbul Lezzetleri
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Kamu Hizmet Standartları Projeler Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Basın Açıklamaları Duyurular 2021 Güz Dönemi Afet Eğitim Eylem Planı İl Umumi Hıfzıssıhha Meclis Kararları ÇED Duyuruları Etkinlikler Valimizle Fotoğraflar
  • İLETİŞİM
°C
23
Mayıs2022
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • İstanbul Valisi
      • Vali Yardımcıları
        • Uğur ALADAĞ
        • Dr. Hasan Hüseyin CAN
        • Mehmet Ali ÖZYİĞİT
        • Abdurrahman İNAN
        • Levent KILIÇ
        • Günay ÖZTÜRK
        • Dr. M. H. Nail ANLAR
        • Özlem BOZKURT GEVREK
        • Şevket ATLI
        • Niyazi ERTEN
        • Dr. Yaşar AKSANYAR
        • Mehmet Fatih ÇİÇEKLİ
        • Faik Oktay SÖZER
        • Halil AVŞAR
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme Koordinasyon Başkanlığı
      • Türk Dünyası ve Akraba Toplulukları
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
      • İl Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • İSTANBUL
    • Bir Bakışta İstanbul
    • Tarihçe
    • Coğrafi Konum
    • İstanbul Haritası
    • İklim
    • Nüfus
    • Ekonomi
    • Eğitim
    • Turizm
    • Tarihi ve Turistik Mekanlar
    • Kültür ve Sanat Etkinlikleri
    • İstanbul Lezzetleri
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Projeler
    • Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Basın Açıklamaları
    • Duyurular
    • 2021 Güz Dönemi Afet Eğitim Eylem Planı
    • İl Umumi Hıfzıssıhha Meclis Kararları
    • ÇED Duyuruları
    • Etkinlikler
    • Valimizle Fotoğraflar
  • İLETİŞİM
 

Karaköy Limanı Mülki İdare Amirliği Hizmet Standartları Tablosu

17.11.2021

 

SIRA NO HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
1 Daimi Giriş-Çıkış Kart Talebi
1-İlgili Kurum/ Kuruluş onaylı talep formu,
2-1 Adet bioetrik fotoğraf(son 6 ay cepheden ),
3-Kimlik fotokopisi sureti (e-devlet çıktısı olabilir),
4-Adli sicil kaydı,
5-Sermaye Şirketleri, Vakıflar , Kooperatif ve Derneklerin görevlileri için imza sirküsü, yetki belgesi veya Vekaletme,
6-Yasa gereği meslek odalarına, Birliklere ve derneklere  üye olmak zorunda olan kişilerden üyelik belgesi,            7-Kart talep eden özel/tüzel kurum ve kuruluşlarda, meslek  odaları, vakıflar ve derneklerde  ve  bu kuruluşlara bağlı kurumlarda istihdam edilen personele ait aktif sigortalı olduğunu gösteren  belge (son 2 aya ait SGK Belgesi, yeni işe başlayanlardan işe giriş bildirgesi, emeklilerden emekli kayıt belgesi, İşverenlerden Bağkur (4/B) tescil kaydı) istenir,                     
8-Yabancı uyruklu şahıslar için pasaport fotokopisi  ve çalışma izin belgesi istenir (Yabancıların  Çalışma İzinleri Hakkında Kanunun Uygulama Yönetmeliği gereğince ;Tükiyeye ithal edilen makine ve techizatın montajı, bakımı ve onarımı, kullanımına ilişkin eğitiminin verilmesi veya teçhizatı teslim almak  veya  Türkiye'de arızalanan araçların tamiri amacıyla; Türkiyeye giriş tarihinden  itibaren 1 yıl icinde 3 ayı geçmemek  ve bu runrulu ibraz edeceği belgeler ile kanıtlamak koşuluyla gelenler  çalışma izin belgesi istenmesinden muaftır.). 

20 İş Günü

 

2 Daimi Araç Giriş-Çıkış Kart Talebi
1- Talep Dilekçesi,
2- Sürücü Belgesi, daimi Liman Giriş Kart Fotokopisi,
3-Araçların giriş yapacağı terminallerden  izin yazısı,
4-Araç ruhsatı,
5-Araca ait zorunlu trafik sigortası,
6-Araçları kiralık olması halinde kira sözleşmesi,                                                                                                         belgeleriyle birlikte Mülki İdare Amirliği Kart Bürolarına müracaat edilir.

         

15 İş Günü

3 Geçici  Giriş-Çıkış ve Geçici Araç Giriş-Çıkış Belgeleri (1 ile 10 ün arası) havale işlemleri Kısa süreli ziyaret,  inceleme, araştırma, görsel ve yazılı basının haber, resim, ve film çekimi ile  bakım, temizlik, tamirat, onarım, ikmal gibi her türlü işlerde  1 mesai günü ile 10 mesai gününe kadar çalışacak kişilere;  Mülki İdare Amirliğine (MİA) belge talebi müracaatı  için: firmanın antedli kağıdına Liman Mülki İdare Amirliğine hitaben: A- 1- Kimlerin, 2-nezaman, 3-niçin, 4-hangi araçlarla, 5- hangi limana giriş yapmak istediklerini belirten  dilekçe ile müracaat edilir (dilekçe ekine kimlik fotokopileri, son 2 aylık SGK belgeleri konulacaktır). B- MİA dilekçeyi (KBB ve GBT tahkikatı için) Gümrük Müdürlüğüne, Deniz Limanı  Şube Müdürlüğüne ve Liman Kart Bürosuna havale ederek işlemi başlatır  (Dilekçe ekinde Listede ; Liste sıra no, TC No, ad-soyad, çalıştığı kurum, ikamet adresi olan listeler USP cihazı içerisinde excel tablosuna yüklenmiş olarak gelinmesi işlemleri hızlandırmaktadır.  İşlemler yetkili acente personelince elden takip edilmektedir). Tahkikatlar tamamlandıktan sonra  ilgili kart bürosu dilekçe ve eki listeyi ilgili kapıya yönlendirir ve işlem tamamlanır. 5 Dakika
4 Bilgi Edinme Hakkı Kanunu (4982 S.K.) kapsamında başvurular  Başvuru sahibinin adı ve soyadı, imzası, oturma yeri veya iş adresini, başvuru sahibi tüzel kişi ise tüzel kişinin unvanı ve adresi ile yetkili kişinin imzasını ve yetki belgesini içeren dilekçe ile istenen bilgi veya belgenin bulunduğu kurum veya kuruluşa yapılır. Bu başvuru, kişinin kimliğinin ve imzasının veya yazının kimden neşet ettiğinin tespitine yarayacak başka bilgilerin yasal olarak belirlenebilir olması kaydıyla elektronik ortamda veya diğer iletişim araçlarıyla da yapılabilir. Dilekçede, istenen bilgi veya belgeler açıkça belirtilir. 15  İş Günü  ( bir başka kurum ve  kuruluşun görüşünün alınması veya başka kurum kuruluşu ilgilendimesi durumlarında 30 iş günü)
5- Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun (3071 S.K.) kapsamında başvurular Dilekçe sahibinin adı soyadı ve imzası ile iş veya ikametgâh adresinin bulunması gerekir. 30 Gün

 

 

İlk Müracaat Yeri: Karaköy Limanı Mülki İdare Amirliği Yazı İşleri Müdürü
 
İsim        : Fatma Aysun DURKAN
Unvan : Yazı İşleri Müdürü
Adres : Karaköy Limanı Mülki İdare Amirliği, Galataport İst. Lim. İşlt. ve Yat. A.Ş., Kılıçalipaşa Mah. Meclis-i Mebusa Cad. No:10 Kat;1 D Blok Kamu Ofisleri Beyoğlu İst.
Tel : 0212 292 08 73 /74
Faks : 0212 292 08 76
E-Posta : karakoylimanimia@istanbul.gov.tr
 
 
İkinci Müracaat Yeri: Karaköy Limanı Mülki İdare Amiri
 
İsim        : Şevket ATLI
Unvan : Vali Yardımcısı
Adres : Karaköy Limanı Mülki İdare Amirliği, Galataport İst. Lim. İşlt. ve Yat. A.Ş., Kılıçalipaşa Mah. Meclis-i Mebusa Cad. No:10 Kat;1 D Blok Kamu Ofisleri Beyoğlu İst.
Tel : 0212 292 08 73 /74
Faks : 0212 292 08 76
E-Posta : sevket.atli@icisleri.gov.tr
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Bilgi Edinme
  • Resmi Gazete
  • YİKOB
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Ankara Caddesi 34110 Cağaloğlu-Fatih/İstanbul
Telefon: +90 212 455 59 00 Belgegeçer : +90 212 512 20 86